ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Thursday, August 19, 2010

camerawoman cabuk..

alkisahnyer majlis pertunangan kak nora ni dah berlangsung seminggu sebelum poser lagi...dan dengan x semena-mena aku tlh ditugaskan utk menjadi camerawoman dia...argghhhh!!berat2..aku x suker amik gambor org..tapi aku suker bergambor...hohoho..

jauh giler umah mak dia..nun sana kat bukit rotan, ijok sana tu...sesat2 gak la nak smp...aku kuar umah kul 8 cam tu la..pas2 breakfast kejap kat sg buluh..coz nak tgu k farizad sama..lagipun dia nak tumpang keter aku skali...smp umah k nora dlm kul 9.45 cam2 la...peristiwa lawak telah berlaku...

maser mula2 nak smp umah k nora tu aku tgk siap ader khemah kat depan umah..aku siap ckp kat diorg..waaa besar gak majlis k nora ni...jangan memain janda skrg...hehehe...dah siap parking, k shanaz ngan langkah besarnyer..n k farizad ngan beg mekap bagai dia terus menuju ke arah umah yg ader khemah tu...sblm tu aku ader ckp k nora ni ramai kawan india ker..sebab aku tgk org2 india jer yg masuk kat kwsan umah yg ader khemah tu...

pas2 maser aku nak kuar dr keter, k nora col...pas2 ckp "oii yg ko nak pegi melawat keling mati tu watper?"....hahahahhaha....sabor jerla..salah umah daaaaaa.....rupernyer umah dia tul2 tepi simpang...adehhhhh...:))

k dah2 la cerita kt cni...meh layan gambar k..






majlis besar diorg 9/10 ni...i'Allah...


dan biasala kalo aku sendiri x posing maner sah kan...hehehe...








No comments: