ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Friday, August 13, 2010

1st day poser

arini dah masuk hari ke 3 umat islam berpuasa...dan mlm ni dah masuk malam ke 4 bg bulan ramadhan...kejap jer kan...fadilat solat tarawih pada mlm ke 4 ialah :

'Orang-orang yang mengerjakan solat Tarawih akan memperolehi pahala sebagaimana pahala yang diperolehioleh orang-orang yang membaca kitab-kitab Taurat, Zabur, Injil dan Al-Quran'

so pada sesiapa yg berkesempatan tu lehla wat yer..cam aku ni dah x leh..almaklumlah pompuan...kesian kat aku tau coz sempat sambut poser sehari jer...:(...berkobar-kobar nak tarawih tapi langsung x leh raser lagi..:(

ari first poser ari 2 aku excited sgt..bukan sebab poser yer coz poser dah selalu wat ms sebelum bulan poser pun tapi sebab nak semayang tarawih...thn ni merupakan pertama kali dlm hidupku aku berbuka puasa seorang diri..nak merasa punyer pasal aku tolak semua pelawaan kwn2..yg aku berjanji pun aku cancelkan..hehehe..nak wat camner..hati berkobar-kobar nak semayang tarawih kan...kalo berbuka kat luar sure x sempat..kalo sempat pun kena rush..ermm x nakla..baik wat sesuatu dlm keadaan aman...kononnyer lakan..;p..

ari 2 aku berbuka ngan ikan pari msk asam pedas, pajeri nenas...air tebu n 2 biji karipap...semua di beli di bazar kt kwsn umah aku...x sedap sgt pun tp abis gakla nasi sepinggan...:)...pas siap berbuka aku mandi...pas2..terus hampa...:(...penyakit org pompuan dh datang...alamatnyer x der tarawih la utk seminggu....huhuhu...










aper lagi, pas siap2 mandi..mata aku cam kena paksa tido jer..paksa la sgt...padahal emmang penat kan...dan2 tau x leh semyaang terus aku terlelap smppppppp pagi...hahahha...sekian...

No comments: