ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Monday, August 9, 2010

makan besar b4 poser

sabtu baru ni, aku,aini,limah n k shanaz meneruskan destinasi jalan2 cari makan kitorg kat bagan lalang plak..sepatutnyer bertolak kul 3..tapi si limah byk plak halnya...aku just tunggu dia jer kat umah coz dia nak amik aku..cam k shanaz dia terus pegi umah aini balik dr kelas...dekat kul 5 br bertolak dr umah aini coz aini yg drive ari 2...lesen baru..keter baru..slow la skit yer...hehehe..x per..janji belajar drive jauh...

sepanjang perjalanan aku x tdo pun..kejer aku ngaco k shanaz ngan aini...hahahha...kitorg berenti kat shell dengkil jap coz masing2 lapar...









sepanjang perjalanan mil duk sms aku tya dah kat ner...coz diorg dah smp awal...utk menyenangkan aku suh mil book awal2...kira kitorg smp nanti terus ngap ajorrr....

ntah camner leh tersesat la plak ari 2..adehhh...terpaksala berenti tya org..nasib gak aku ni x malu...chewahhhhhh.....kitorg smp dlm kul 8.15pm...kena tgu 45 minit lagi utk makan coz meja direservedkan utk kul 9.00pm.....








time makan semua cam dah lapar sgt...makan sepuasnyer....erkkkk alhamdulillah...kira berbaloi gakla makan ramai2 kat c2...sambil nak nyambut poser kan...
















dah kenyang balik la..aper lagi kan... ehehehe...tp sebelum balik tu, kitorg drop jap kat tepi laut tu utk pose2 sekejap...almaklumlah hajat nak tgk matahari terbenam ari 2 x kesampaian kan..huhuhu..





sampai umah malam tu dlm kul 12.30 am...terus zzzz coz esok paginyer nak kena amik gbr k nora opismate bertunang....




2 comments:

darium said...

Kenapa macam senget aja MyVi bila Halimah sandar ? Hmmm.....

anis's said...

hahahahha...jahat la ko syed...eh limah dah makin kurus la sejak jd penjual keter ni..