ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Tuesday, August 24, 2010

berbuka at seri gombak

petang smlm aku duk pk2 nak berbuka aper....pas2 si mino x abis2 ajak pegi temerloh nak makan ikan patin masak tempoyak...e'elee cam la dan nak pegi...kalo mengandung tu kira berbaloi arrr...pas2 maser duk wat kejer label2 kat dlm misd..dan2 mino ckp jomla kak berbuka ngan sy ngan nuru skali..mil skali la...aku maser tu cam x der arah tujuan, so mengiyakan jerla...ingat cam jadi x jadi jer...pas2 pakat2 ckp okeh..so aku pun ok la jgk...

mino ngan mil balik dulu..diorg sennag naik motor...aku dahla parking jauh smlm...kenala pegi sendiri..tapi mino tgu aku kat petronas tepi giant batu caves...sempat gakla aku sesat...hohoho...entah jalan maner2 aku masuk...tp nasibla jmp punca...hahahhaa....smp kat seri gombak dlm kul 7.15pm cam2 la...aku col mil, x angkat..aku budget dia dh on e way...

aku order nasi goreng jees ngan air belanda...air belanda dia sedap tp nasi goreng jees dia kurang membangkitkan selera aku la...maybe sebab dah tersedut air byk sgt kot...tu jadi x lalu nak mkn...dah nak abis mkn mil still x smp2...pas2 mino sms...ermmm...dah terbabas dah mamat tu...tapi mino gakla..dia x sms awal2...adehhh...miscommunication...so aku ber3 jerla bebuka sama2...ok la...mcm2 citer gakla kuar...aku smp umah dlm kul 9.30pm...pas semayang isyak terus zzzZzzz....sedar2 kul 4am...tp menyambung tdo smp 4.30am...masak air..wat air milo..pas2 mkn kurma sebijik..pas2 makan kek apollo satu...pas iron baju sambung tdo smp kul 6.15am...sekiannnnn...:)



menu utk nasi




nasi goreng JEES




air durian belanda...slurrppp...sedappp...




mino n nurul..



2 comments:

ratna said...

salam..kat mana gerai ni? saya kalau mkn kat gombak selalu pegi baba apa ntah nama gerainya..sedap sgt..dan murah..

anisss said...

wsalam...kedai makan ni kat taman samudera...kat baba ek...nanti leh la try...