ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Friday, August 27, 2010

120km/j

i dah smp jengka you all............:).....wink2......

akhirnyer dapat gak aku smp ke teratak bonda elok2 org nak berbuka...weeeeeehuuuuuuuu.....aku pecut abiss-abissannnnn coz dah nekad nak smp umah time berbuka...nah kau...dengan menekan minyak sebyk 120 km per jam...maka hanya 2 jam suku sajer aku dah smp umah....hehehhee....

x cayerr????x cayer sudah! ader aku kesah!!!hohoho.....kuar dr opis dlm kul 5.15pm....smp kat teratak bonda kul 7.30pm...org bang dr masjid pun x abis lagi aku dgr ...wpun snowwhite aku hanya guna enjin biasa sajer dah leh smp secepat ni...aper tah lagi kalo guna enjin turbo kan...muahahahha.....

tapi smp2 umah..mak demam la plak..sian mak...makan pun x lalu...huhuhu...semoga mak cepat sembuh la...dah nak raya ni...x mo la kalo mak x sht....x syok arrr....sayang mak....muah3....:)

okey dokey...gue mau berehat seyh...ponat drive laju2 ni...hehehhe...tp best!

No comments: