ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Friday, August 27, 2010

Lina TomYam

Semalam berbuka kt lina tomyam ngan aini, limah n kawan limah shiba...aku ngan aini naik putra dr kl sentral terus ke kg baru...maser nak ke laluan putra 2 kitorg dapat kurma dr pihak rapid kl...comey lotey jer bentuk dia...pas2 dah smp kt kg baru, kitorg lalu ikut deretan bazar ramadhan yg super duper meriah gitu...kitorg reserved dulu tempat n order awal2...semenatra tu aku ngan aini sajer berjalan cari kuih2...aku beli roti jala...leh gak wat lapik perut time sahur tadi...

aku ngan aini order ikan siakap 3 raser, tomyam campur n kailan ikan masin...limah kongsi ngan kwn dia...pas mkn terus blik..

arini aku dapat bos kecik baru..bos besar x dtg lagi...sebaya ngan aku...aderkah dia seorg yg kerekkk???kiter tgk jerla yerkkk.....mintak2 ok..tapi cam byk jer dia nak ubah...hohoho...layannnnn....






alhamdulillahhhhhhh....






No comments: