ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Wednesday, August 18, 2010

penat yg teramat..

skrg jam kat lappy aku menunjukkan pukul 4.19am...dan skrg dan menandakan berakhirnyer waktu sahur aku...giler awal aku bersahur pg ni...aper nak wat..over slept punyer pasal pas berbuka smlm...huhuhu...pukul 3.35am aku dah tersedar ngan sendiri...

citer dia camni...balik kejer smlm aku ngan k fadilah cam biasala akan ke bazar ramadhan dulu..smlm aku just beli kuih 3 sama dengan sehengget ngan air tebu sama dengan 3 hengget utk sejug..kalo ikut aku nak jer beli sehengget tapi x der plak diorg jual yg harga sehengget..semua kira sejug sama dengan 3 hengget...nak x nak beli jerla..sure x abis dah tu...arghhh..bazir2...

sampai umah dah kul 6.45pm..terus bergegas ke dapur utk panaskan gulai yg dah di wat stok oleh mak ari 2..pas2 siang2 kangkung utk goreng...nasi sahur aku masih ader..so panaskan ajer la...jimat aper kan...hik3...pas2 kuarkan kurma dr peti sejuk...pas2 hidang2 la aper yg patut kat depan tv..almaklumlah berbuka sensorg...x yahla proper sgt kan...dalam sinki cam dah penuh dah periuk belanga yg aku guna td x dibasuh..selalu aku akan basuh terus..tapi smlm aku lantakkan ajer...malas melanda...

pas berbuka...aku mandi plus semayang maghrib...nak pegi semayang terawih cam dah x larat la plak...felik2..padahal bukan makan byk sgt pun...perut pun x der la se'eh sgt..tp penat yg amat..huh!x tau naper...sementara nak tgu isyak aku landing2 la jap..nasib sempat gak aku buka kain semayang tu kejap coz rambut aku masih basah...tup2 aku sedar kul 10.15pm cam2 la..tu pun sebab mak tepon..tapi ms ckp tu pun dah cam dlm mimpi jer....ngantuk lagi....aku smbung tdo....alih2 sedar kul 3.35 am...terus bergegas amik air semayang..coz aku x semayang isyak lg...nak sahur ngan nasi cam dah x lalu..so aku mkn jerla kuih yg aku beli kat bazar smlm plus semug air milo panas...huhuhu...naperla aku jd camni ni...maybe sebab kejer kot...coz dah x cukup staf skrg kat misd..tgl aku bertiga ngan mil n mino jer skrg...semua nak kena wat...penat tau...:(....hopefully arini aku x derla sepenat smlm...n hopefully lehla nak terawih mlm ni...

No comments: