ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Monday, August 23, 2010

Berbuka kat Alamanda with Zu

Dalam kul 3.30ptg sabtu baru ni, aku cargas ke putrajaya coz dah janji ngan zu nak temankan dia shopping....bestnyer kalo dah duit byk kan..petik2 jari jer leh shopping...aku ni byk nak kena support...snowwhite aku lagi la..dekat2 nak ry ni nak kena service plak..pas2 nak support kuih raya lagi..eee..byk lagi ni...sabar yer anis...i'Allah kot2 ader hamba Allah nak sponsor nanti kan..saper tau...aminnnnnn....:)

aku smp kat persinct 9 dlm kul 4.15pm cam2 la..time tu zu dah tgu kat bwh umah dia..pas2 terus meluncur ke alamanda...si zu ni kalo bershopping...mak aiiiiiiiii...sabor jerla...maner daer depan mata n dia nak..terus amik kau...huh!!tanpa berfikir panjang...dush2...aku jerla terkebil-kebil nengok dia shopping..nak join sama cannot coz byk menda pending lagi...hehehhe...



haaaa...cantik x aku pakai tudung syria ni...hehehhee...cam baik jer kan...kui4...




mamat negro ni aku snap gbr dia sebab dia tinggi setinggi tingginyer....huh!org2 kiter takat bahu dia jer....



dlm kul 6 cam2 kitorg dah pegi cari tempat kat RASA food court...almaklumlah time2 cuti ni sure penuh kan...kitorg order tomyam campur,telur dadar, kailan, n zu amik ikan patin masak lemak....air plak aku beli air kelapa n zu air tembikai...kira berbaloi gakla..lagi2 makan 2 org kan...


gbr b4 berbuka....:)



dah berbuka...kitorg terus pegi kat tempat bowling coz kat c2 ader surau..pas2 terus pegi beli tiket wayang...movie start kul 9.15pm...sambil2 nak tgu jam tu, kitorg round2 lagi...pas2 masuk kedai vincci...belek2 kat tempat jam...zu cam nak beli..duk menerai bagai..aku just jadi tukang ckp cantik..ok..pas2 aku terbekenan satu jam tu..cantik..kaler putih..zu try letak kat tgn dia..kaler putih x baper menangkap la ngan tgn dia..pas2 dia try hitam...cam ok..pas2 dia tya aku, nak x? aku maser tu memang dah ader angan2 nak pakai jam kan..almaklumlah dah lama x pakai jam..dah pecah..huhuhu...aku pun ckp ok..nanti gaji aku byr ek..hahahhaa...pas2 dia ckp ok..terus zu ckp kat salesman tu nak...maser dia nak byr tu aku ckp lagi..nanti gaji ek zu aku byr...hehehe...giler sedih ayat...padahal duit tu ader tp x nakla guna skrg utk jam..hahhaha...pas2 zu ckp..eh x yahla...aku pun sajer ckp..hadiah besday aku ek...pas2 dia ckp a'ar ek..aku pun dah luper...erm...thanks zu...sgt2 terharu coz sgt2 berpuas hati...lagi2 ader nombor 23 kat jam tu...sama tarikh ngan besday aku...muahhh!





set jam vincci...wpun x mahal maner tapi i loikeeeee it!!..thanks zu...:)



pas2 kitorg tgk citer The Expendables.....best jgk citer tu...siap ader Sylvester Stallon, Jet li semua..kira x ngantuk la...movie abis dlm kul 11 cam2...terus balik...konon2 nak pegi bersahur kul 4 pagi kat kedai mamak tp x larat la....just bersahur ngan segelas milo n sebuku roti...alhamdulillah....

No comments: