ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Monday, August 2, 2010

karoke 4 my besday

rabu lepas bersamaan 28/7/2010, aku n geng2 opis termasuk kwn2 geng2 opis melalak x hengat punyer kat crystal crown...3 hours non stop...best wooooooo....smbil2 nak celebrate besday aku sama...no more cake okeh..just sing a song by others...:)

kitorg pegi 4 keter...2 2 2 2...aku ngan k shanaz..limah ngan aini..mil ngan moon..mino ngan nurul..sebelum tu aku,limah,aini n k shanaz isi perut dulu kat kedai depan crystal crown tu...makan la aper yg patut wpun serve dia lembab nak mampus....limah dah naik hangin dah time tu..almaklumlah kelaparan sejak bergelar sales executive skrg ni kan..balik selalu lewat..makan x tentu...hehehehe...kesiannn...





syok giler malam tu..lagi2 leh pegang mic..terutama skali aku la..pantangkan..selok x ingat dunia...hehehehe...aper2 pun thanks to all yg sama2 berkarok ngan aku pd malam tu...bestla korang....:)


pasangan couple berduet lagu my heart...auwwwwwww..:)


mil duet ngan limah...








sgt2 epyyyyyyyy....:D



No comments: