ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Sunday, May 23, 2010

xtvt ahad di perak

Ahad tu aku dah x join geng2 pixwerk..perut pun x baper ok time 2..tapi kebetulan k shila nak pegi kenduri kt karai, kuala kangsar....dia ajak aku join skali..so aku ikut jerla..alang2 dah sampai c2 kan..


with jasmin una tomey..
kembangnyer muker den

Pas asar plak dia abg zaini n family bwk aku ronda2 bandar ipoh..cadangnyer aku nak drive sendiri jer ajak aimi n jasmin sbg penunjuk jalan..tapi abg zaini nak bwk..erm..best2...Aku teringin nak tgk Lost Wrold kt Tambun sblm ni..wpun x boleh masuk dlm, tapi kira dah ok la coz leh gak tgk..i like it..thanks abg zaini n k shila..syg u oll...



Malam tu sblm balik kitorg sambut in advance besday jasmin..kul 2 pg baru smp umah..




No comments: