ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Sunday, May 23, 2010

Qaid - new prince yatt & mat le

Besfren aku Yatt dah selamat melahirkan sorg baby boy seberat 3.13kg secara normal di hospital putrajaya pada pukul 9.05 pg semalam (22 may 2010)....


QAID


Bestnyer diorg dah ader zuriat sendiri..aku pun tumpang gembira...ngeh ngeh ngeh...


yatt dah jadi mama...:)

Tadi pas zohor aku ngajak k shanaz temankan aku ke umah yatt kt seksyen 6..berisi plak aku tgk si yatt..tang pipi jerla...anak dia pun kus semangat..nampak gaya cam byk ikut mat le..:)..nama dia lum rasmi lagi..tapi nama QAID tu dah memang ader la dlm senarai n memang dah panggil pun maser dlm perut ari 2..

dan aku cam biasala pantang jumper baby..sure geram habis nak gomol2..ermmm...bilerla nak raser gomol anak sendiri yer...aper2 pun semoga yatt cepat seht n dapat kembali bekerja selepas 2 bln bercuti..

dan biasalah aku kalo x enterprem memang x sah kan..huahuahuahua...zassssss....:))



No comments: