ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Sunday, May 9, 2010

IRON MAN 2 @ Alamanda

Pas balik dr kenduri smlm..aku terus ke putrajaya..zu nak banjer aku tgk wayang...ni la first time aku tgk wayang kat alamanda..erm..k gak..

depan signboard Iron Man 2

sementara tgu ..

isi perut ngan yee mee sizzling...yummyyyyyyy

zu kelaparan sebab dr pagi x makan..
Smp ptrajaya dah kat kul 5pm..mandi + semayang dulu baru gerak ke alamanda...teman zu shopping kt carrefour...pas2 zu ajak aku main bowling tapi aku x larat tul smlm..tapi tetap jgk pegi main game kt tempat game c2..main lumba2 keter..lumba motor..shoot bola bagai..pas2 lepak MC D jap jumper ngan Cila(member baru jer kenal maser pegi muar dulu)k...kul 10 wayang start...kitorg tgk Iron Man 2...Jlan citer dia best part starting n ended jer..yg tgh2 agak buhsan skit..n sempatla Zzzz kejap...:)

enjoy main games

pissss from cila..:)

with cila..my new fren
Pagi td before i'm going back..bfast jap kat kedai mamak kawasan c2 gak with housemate2 zu...aku smp umah dlm kul 12.30pm..balik umah wat home duty likes basuh baju,kemas bilik,gosok baju..pas2 pegi basuh keter jap...ermmmm...wpun bercuti tp semua kejer setel..yeehaaa...

sembabnyer muker aku..almaklumlah muker x cukup tdo..

going to bfast..

pg2 dah minum ais si zu ni...mak aihhh

No comments: