ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Sunday, May 9, 2010

MAjlis Kawin sepupu K shanaZ

Semalam dalam kul 11.30am aku dah gerak sensorg ke taman koperasi polis 2..k shanaz awal2 dah pegi pas kejer jumaat 2..tapi camner la leh tersesat gak semalam..haiyyyyyyy...bilerla masalah kesesatan di jalan raya ni nak ilang dr diri aku ni arrr...huahuahuahua...nasib jenis x gabra..kalo x..mau leh nangis tersesat dlm bandaraya KEY ELL ni...:)


banyaknyer lauk..

semua muker epyyyy...
:)
lawa molot...

sy dapat ini...

Pengantin smp lewat...kul 2.30pm baru ader...tapi aku tetap tunggu...makanan pun besh2..semua aku bantai..hehehhe..camner badan x naik kan...ermm...aku balik pas dapat merasa kek yg begitu cantik skali plus raser yg amat2 sedap..tapi luper la plak nak amik gambar kek tu...layanan di terima amat baik skali..hahaha..poyo jer..macamla aku ni wakil rakyat nak kena layan bagus2..e'eleeee..hahahha..
shhhhhhhhhh
uummmmmm...
inilah pengantinnyerrrr...

No comments: