ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Wednesday, May 26, 2010

Geramnyer...

Alaaaaa...wat spoil la...eeeeeeeee....baru nak bangga tinggal lagi 2 ari tolak arini..dan2 dia kuar awal la plak...huhuhu..nasib ader letak dlm bag..patutla mood semacam jer dlm mgu ni...nak marah ajer..lagi2 duk dengan adik2 yg memang ala2 setan skit..huh..sengal!seksa aku kena buli..hangin2!!tapi aku kena redha..seba aku kan kakak...hahahha..sebab kalo kt umah aku adik..hehehe...

tapi pagi td lagila..baru nak mula wat system..tiba2 teringat la plak kat ex aku...huh!bukan yg latest la tapi yg byk abiskan maser ngan aku dulu..tiba2 la plak terindu kat dia...hohoho...jgn layan anisssssssss.....mainan jiwa tu..kacau!!buang jauh!!yakin kat diri sendiri..i'Allah akan dtg yg lagi baik dari mereka2 semua...aminnnnnnnnn.....

Ya Allah...kau jauhkanlah ingatanku dr mengingati mender2 yg x sepatutnyer diingati...Ya Allah ko tetapkanlah imanku ya Allah...:(

No comments: