ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Thursday, May 27, 2010

dan2 dapat sakit..adudududu...

Aduh..adu du du du du du duuuuuuuu....sakitnyerrrrrrrrrr...
Hari ni terlewat bangun..mentang2 x leh semayang..so terlajak la tdo..pas2 dlm duk2 rushing..pas mandi kuar blik air..pas2 pegi jemur spentot..maser nak melangkah dr dapur..lalu lagi depan toilet...pas2..heeeeeyaaaaaakkkkkkkkkk...maka aku wat tarian break dance yg tiba2 terdengar adoiiiiii...saaa...kittttttttt...dan on e spot k shanaz terjaga sebab aku jerit ngan kuat...aper la malangnyer arini..lantai licin dan lutut aku suker tul wat kaler lebam...huhuhu...

punyerla nak jaga kesihatan kaki yg susah nak baik..alih2 dapat lagi penyakit kat kaki satu lagi...mintak2 aku leh drive ngan selamat ptg ni..hopefully...aminnnnn...

aku bukan manja yer tapi memang tul2 sakit...:(

No comments: