ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Thursday, May 27, 2010

Besday aini..best2

Br jer smp opis..huhuuuuuuu....penat2..tgu teksi lambat..



Arini besday aini..alang2 arini gaji gak..so sajer kasi aini makan kek SR..tp zaridah a.k.a ida yg blanjer la..hehehe..thanks ida...lain kali kiter kuar sesama lagi ek...hehehe..



Maser tgh tunggu mknan yg di order smp, tiba2 aku cam prasan sorg budak tu macam maulana af jer..aku ckp kat aini...pas2 aini pun ckp a'ar la..tiba2 ida jerit..eh eh..shahir la..ain..eh geng2 af la...so si mak budak tu emmang jenis x malu..aper lagi..slumber badak dia jerla pegi panggil si shahir..hahaha..kalo aku ngan aini sure x berani..almaklumlah..pemalu...ceh!



pas2 dah jenis suker bergambar kan..alang2 dah ader si shahir yg memang org duk ramai minat skrg ni tp aku x minat pun..kitorg sempat la bergambar sama2..hehehe..suker2..dah namanya artis so x senang duduk la geng2 tu aku tgk..sebab org nak amik gbr ngan diorg...so layannnnnnnn...





No comments: