ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Monday, May 10, 2010

Mari Berpuasa...:)

Alhamdulillah...lepas satu hari dah aku berpuasa....tgl lagi seminggu..hopefully lehla abiskan dlm maser terdekat ni...i'Allah...arini x byk sgt kejer kat opis..so lehla gak curi2 tgk citer korea (Personal Preference) kat Mysoju.com...dek kerana aku amat meminati Lee Min Ho, so kalo leh setiap citer dia berlakon aku nak nengok...:)

Aku poser with my housemate merangkap my opismate skali...ingat nak bangun sahur smlm tp biasalah kalo dah tdo tu sure terlajak punyer..aku sempat sedar tp sempat teguk air masak jer sebab mata dah x leh nak buka...alhamdulillah..berjaya gak tamatkan poser utk arini...Balik kejer tadi kitorg ke kedai makan dekat ngan kwsan umah jer utk berbuka...kalo dah makan tu x dernyer nak sikit2...nampak roti canai aku order roti canai..padahal dah order kue teow kungfu dah sepinggan...nak wat camner..dah terliur...almaklumlah poser...utk air aku order milo ais...k shanaz order nasi goreng paprik sotong, roti canai n teh o ais....Esok cadangnyer nak poser lagi...tgkla camner kang...:)


x sabar nak berbuka


merenung makanan


muker memasing dah kelaparan


alahai sedapnyer tgk makanan2 ni...


Hero n heroin Personal Preference...dua2 cute...:)

2 comments:

ieyka02 said...

cter korea tue cter baru kew....best x...???

anis's said...

a'ar citer baru..best giler..lawak plus min ho yg macho plak tu...trgkla..kat youtube br ader 1st episode..kat mysoju byk dah..