ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Monday, May 17, 2010

Dinner @Tg Tualang

Malam jumaat lepas, aku,limah,mario ,mil n bai dinner together2 kat kedai makan tg tualang kt ngan kota damansara....semua makan ngan selera skali..tapi aku leh makan 2 jenis lauk jerla..ikan kerapu asam pedas ngan kailan ikan masin..lauk2 cam baby crab n udang celup tepung aku just pandang jer la..cannot eat..huhuhu...almaklumlah kulit puteri kan...hohoho..lagipun sajer nak dinner ngan mario sesekali dia trn kl kan..almaklumlah dah jadi rakyat sabah sepenuhnyer skrg..:)



waiting e food..


ngan limah..org yg paling byk berckp mlm 2..kitorg duk dengar citer dia jerla...hohoho..nasib ko dah x duk seopis ngan aku dah..kalo x aku akan ckp,"citer esok2 ek"..hahahha


bai tgh kusyuk dengar sembang si limah...


yeah..ready to eatttt.....


mario yg semakin tembam sejak pulang ke tanahairnyer...:))

No comments: