ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Sunday, May 9, 2010

Time to SHOPPING..yeehaaaa..

Last Thursday, I've follow halimah went to Midvalley...for what?aper lagi..shopping ler...dah lama tul aku x shopping...asyik duk ulang baju yg sama jer..sungguh sudah bosan yer..eh adar cam blagak la plak ayat ni..bukan blagak tapi sekadar menyampaikan aper yg terbuku di dada..di hati aku ni...at least nak gak tukar2 baju...:)

Pas kejer dlm kul 5.40pm aku dengan pantas kuar opis..tapi nasibku agak malang coz jammed teruk giler..punyerla tension aku time tu..smp Midvalley dlm kul 7.15pm..Halimah dah tgu aku kat c2..nak masuk Jusco kena tgu limah coz aku x der JJ card..borrow yg limah ler...hehehe..Punyerla ramai ahli2 club JJ ari 2..almaklumlah JJ Card Member Day...Punyerla byk sale..huh!!naik fenin + excited tgk brg2..cam nak beli jer semua yg berkenan..tapi budget plak x cukup...ala kadar jer la berbelanja...janji puas...janji leh dapat aper yg aku nak...sale up to 80%...erm..berbaloi-baloi...aper yg aku beli?hahahha...x perlu la nak tulis..sebab biaser2 ajer...kih5...aper yg penting...aku gumbira coz leh shoppinggggggg.....:)...tgu la 3 bln lagi baru leh shopping plak...kena berjimat cermat yer anis...jgn ikut nafsu..ikut keperluan sahaja yer...wink2..


Dah abis shopping..lapar plak..makan kejap kat food court sebelum balik..i'm hepiiiiiii....

No comments: