ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Monday, May 17, 2010

Indoor and Outdoor - Kg Ara Tualang,Bt Gajah & Kellies Castle

Pagi sabtu tu k shila ngan abg zaini siap belikan aku nasi lemak utk bekfes..diorg semua kena pegi sekolah sebab ader gotong-royong perdana..tinggal la aku ngan makcik ct kat umah sementara nak nunggu kul 11..

Cuaca ari 2 sgt2 ok..tiada mendung berarak mneyelaputi awan gemawan..majlis berjalan ngan lancar sekali...pas settle kat umah pengantin pompuan, pengantin bersepakat mau wat outdoor session kat kellies castle..maka wat kali ke 2 aku ke sana tapi kali ni leh naik smp atas and leh masuk smp dalam...yeszaaaaaa....


muker2 tak boley blah dari aku..muahahahhaa..kepanasan tahap gaban time ni..muker pun dah merah2..but mood still maintain..:)


with pengantin..comey giler si afa ni..baik plak tu...:)

macam2 posing diorg kena wat..aku sgt2 suker sebab dua2 sporting..sangat2 bagus...no rungut2..layan zass jer aper gaya skalipun...muahahaha..kalo jenis yg ngader2 tu naik menyampah gak aku..tapi pengantin yg bernama afa n omar ni sgt2 bagus...i like it..:)..abis posing dlm kul 5 lbh cam2 la..malam tu aku x jalan maner2..just bersantai jer ngan family k shila smbil main2 ngan si kecik una..


shoot from roof top of kellies castle...


cameraman ader 2 org beserta pak andam pun ader 2 org...muahahahaa..pak andam tiruan ajor...kih5..


another building at kellies castle..sgt2 klasik...


naik turun tangga spesis ini semua


e best shoot from senior photographer...:)..yg kat sebelah tu assistant x berbayar yer...hahaha...


sgt2 antik...


bangunan tinggalan yg masih ader nilai smp skrg..so bakal2 pengantin yg duk berdekatan ngan kwsan kellies castle ni lehla wat outdoor shoot kat cni yer...hehe..promote2..

No comments: