ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Wednesday, May 27, 2009

Tag by Izan lagi...POMPUAN

Dah time2 balik ni tetiba rajin plak nak wat tag yg izan tujukan kat aku..layankan ajerla yerk..

Syarat menerima award ini :

1.Pastikan jantina anda adalah perempuan
----->of coz la aku ni pompuan..tulen tau..wpun agak ganas tp hati yg di dlm tu lembut aper...hehehe...


2.Copy badge sebagai award anda

-----> dah copy dah pun ni..twink2...


3.Nyata 7 sebab kenapa anda bangga menjadi perempuan
  1. sebab nama aku anis...hehe..
  2. sebab family aku syg aku...semua panggil aku adik..
  3. sebab dlm adik beradik, aku sorang jer pompuan
  4. sebab cam ramai jer nak caringkan aku..haha...poyos..wpun kdg2 aku rimas
  5. sebab aku akan dapat suami, bukan isteri...hahahhaa...
  6. sebab aku leh raser beranak...i'Allah..
  7. sebab aku leh pakai baju cantik2..nak melaram ker org x pelik...dah namanyer pompuan kan..kih4...

4.Pass kan award ini kepada girl-friends anda :

sesaper jerla...selalunyer org2 yg lawat blog aku ni x der blog..so diorg akan komen kat ym or email aku jer or ckp jer depan...erm..aper2 la...

No comments: