ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Friday, May 22, 2009

Aperla nasibku...

Pepagi lagi dah wat aku bad mood..eeee..geram tul..dahla berkobar2 bawak turun beg..konon2 pas kejer ni terus la nak balik..start2 enjin senyap..mula2 tgk kat meter minyak byk lagi...tiba-tiba dah berkelip2-kelip plak..pastu langsung la x leh start...aiseyyyyyyyyyyy...kepanasan tiba2...nasibla k shanaz tgh duk panas2 enjin lagi..kalo x selamatla aku..panik tahap gaban la gamaknyer aku...

Tapi dlm duk kalut2 tu aku naik jer keter k shanaz..yer la nak p cr mekanik manerla kedai buka lagi..pagi2 lagi..of cozla..paling awal 8.30..tu pun mujur...
erm..nampak gayanyer lunch time kang aku kena blik la cr mekanik..tp alhamdulillah coz k nur opismate aku suh aku antar kt mekanik dia..dia dh siap col mekanik dia...erm..alhamdulillah...sukernyer aku..tp sebenarnyer aku debar2 jer lagi ni..yer ar..viva kesayangan tetiba sakit..x pernah lagi ni..dah nak masuk 2 tahun tetiba ader tanda dah ni..ish3..ari 2 pancit..erm..biasalakan...yg penting sabar..tapi anis jenis sabar ker..pura2 jerla..hahahha...

*********************************************************************************

NEW ENTRY- J CARD MEMBER
Naper aku wat camni ek..erm coz aku malas nak wat tajuk baru..jimat aper wpun x berbayar..suker atila..blog aku..haha..semalam pas kejer aku, k shanaz, halimah n k fadilah went to one utama..utk aper kitorg ke sana yer..hehehe...


Memilih jer lebih..belinyer idak pun...

aku ngan k shanaz x der tujuan pun melainkan temankan k fadilah ngan halimah jer..yerla aku ngan k shanaz x berkesempatan lagi nak wat j card member..maser diorg shopping aku ngan k shanaz cr tempat mkn..biler tempat mkn dah penuh kitorg duduk jerla lepak kat seat2 yg kosong kat tepi2 kedai...makan sushi..makan kaya ball..minum teh tarik...ekkkkrrrrrrrkkkk....alhamdulillah..kenyang..kalo x dah raser panas kepala dah time tu ..biasala aku kan manusia x leh dlm kelaparan..mulala naik hangin..ehehehe..anis memang cam2..dah puas mkn2 cr tempat lepak x jmp..alih2 masuk MC D jerla tgu diorg..pas diorg abis shopping..k fadilah mkn jap..terus blik umah..smp umah dlm 9.30pm..penat la..kalo leh shopping sm kan best..tapiiiiiii.......x per..lain kaliiiiii.....sabar2...

Dah kenyang mkn..layan posing jerla..nak nengok barang2 mood bershopping x datang..dan x akan dtg time2 puncak camni..kalo next week of coz dtg...haha..lagi2 28hb..



Ni maser kat lowyatt...teman aini p beli laptop..maser ni tahap lenguh kaki...adusssss...susah nak ckp..coz sendiri yg raser..

No comments: