ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Friday, May 15, 2009

Mohamad Azam Sulaiman bin Meor Khairuazman

Arini aku raser aku nak letak plak gbr satu2 nyer anak saudara aku...eee montel sungguh..skrg aiman(panggilan kat jengka) or azam(dia bahasakan diri dia) dah masuk darjah dua..badannyer mak oi cam budak darjah 5...biasala anak sorang..so semua la makanan masuk kat perut dia..hehe..kalo berckp ermmm macam org tua..matured tu...aiseyyy..kdg2 acu dia pun x mampu nak jawab soalan2 dia..tp nasibla acu dia pandai putar alam gak..so nasib la ko aiman yerk..kih4...
Aku sajer tya ari 2 nak jadi aper besar nanti..ceyyy ngan confident tu dia jawab..'azam nak jadi pelumba keter formula 1..byk cuti..kalo kejer cam acu susah cuti'..nak tau naper dia ckp cam2 coz aku sentiasa mencari alasan utk x tdo umah dia..hehe..ala malasla..kalo p umah abg sendiri cam duk dlm gua la aku..semua x leh..eee x nak la aku..haha..
Ni la roper anak saudara aku yakni anak abg ru aku...ader gak iras2 aku kan..hehe..

No comments: