ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Friday, October 9, 2009

Seribu Kemanisan

waaaaa...biler tgk tajuk cam bagus jer ek...tapi sebenarnyer ni tajuk lagu ct nurhaliza...aku dah cari lama lagu ni tapi x tau tajuk...tapi 2 ari lepas entah camner terjmp la plak kat youtube...sgt suker ati...dan asyik merepeat ajer lagu ini dr pagi smp petang...hehehehe...lirik seperti di bwh yer..so layannnn...

Seribu Kemanisan

Seindah sinar pelangi
Serinya menawan hati akan menghilang
Disaat terlena sinar mentari
Hanyalah sang rembulan
Dan bintang kan mengisi
Seri malam...

Usahlah mendusta hati
Lena didakapi mimpi
Menyapa keluhan
Yang akhirnya akan mengundang rawan
Yakinlah kan bersama
Andainya telah tercipta
Panca persada...

( Oh )

Himpunkanlah kekuatan
Usahlah ditaburkan
Seribu kemanisan harapan
Dari genggaman

( korus )
Semarakkanlah warna asmara
Pabila tiba ketikanya
Keleraikanlah jalinan cinta
Menjadi satu dalam jiwa
Relaikanlah tiap keresahan

Diufuk kemawan
Tautkan keindahan
Kebahagiaan


4 comments:

izanpyus said...

jiwang arr pulak kakak aku nih... =)

anis's said...

hahahaha...sebab malam td malam jumaat kot...terlebih feeling nengok citer hantu kot...kih5...

izanpyus said...

oo..ingat mlm jumaat terlebih feeling bab lain hahaah

arfahadnan said...

ler ngaper tak tanyer saya...
saya nih walaupun tak minat siti..
tapi lagu2 dier saya tahu..
aperkah..?