ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Tuesday, October 13, 2009

Makan-makan last weekend

Aduilaaa..puas aku mencuri maser nak wat post ni...x leh peram lama2, nanti idea aku nak ngaarang lari plak..hehe..sejak dapat arahan dr bos atasan kena develop system baru barula maser aku dah x seperti selalu..kena curi2 jer..due date next week...interface dah nak siap..cuma nak masukkan coding jer lagi...

sabtu lepas aku berjaya ke 3 open house dan 2 tempat penginapan...kui5...beraya+jenjalan sakan..dapat plak geng2 kaki jenjalan..so epyyyyy...destinasi pertama sabtu tu kitorg ke umah kak zaileen yakni opismate aku...tapi aku nak ckp gak yg aku ngan k shanaz terpaksa nunggu si tuan puteri arfah binti mohd adnan selama dekat sejam sebab dia leh plak tertdo sblm aku smp...cisssssss...bikin panassssss jer...pas2 mulala aku ngan k shanaz melayan posing dlm my snowwhite tu...hehehhe...

Posing2 dalam keter

sambil nunggu si arfah...

sampai umah k zaileen dalam kul 2.30pm...makan sepuas2nyer...tapi aku sentiasa beringat sebab byk lagi kan open house yg akan di terjah...dah kenyang2 kitorg meminta diri utk pulang...destinasi ke 2 ke opis arfah di uk perdana plak..mak oiii meriah gilesssss...penyambut2 tetamu pun cantik+ramah tamah semuanyer...kat cni aku mkn sate ngan kuih muih jer...nasi aku dah x amik sebab br jer makan kat umah k zaileen kan...suasana yg meriah..combination black+orange+white...ceria g2..abc pun sodappp...+ air cendol berperisa durian...mmmmm...sungguh enak....walla!!

kat umah kak zaileen..

Ni kat opis arfah..TRC Synergy..

Dah puas menikmati suasana kat c2 kitorg memulakan perjalanan ke selayang pandang plak yakni ke umah si nazrul ex-classmate aku ms diploma dulu..smp umah dia kitorg dah x larat nak mkn sebenarnyer,tapi nafsu mkn sentiasa menguasai diri masing2..hehehe...aku makan bubur durian kacang hijau ngan buah2 jer dah..k shaanz mkn acar yg di sangka rojak..si art aku x ingat dia makan aper ntah...kitorg x lama kat umah nazrul sebab nak balik umah arfah jap kat bentong sebab dia nak amik brg...

kat selayang pandang..umah jeghru..

Sampai umah arfah kat felda mempaga jaya dlm kul 7.55pm...pas semayang maghrib+isyak,barulah kitorg meneruskan perjalanan ke jengka..sampai umah aku dah kul 10.10pm..sempat lagi tu mkn nasi dulu sebelum tdo...maner leh tahan tgk gulai tempoyak mak aku masak...yummyyyyy....my peberet kan...aku ngan art flat awl dah..tapi k shanaz kul 3 pagi br tdo...nengok citer korea punyer pasal...

Dalam kul 11.30am ari ahad tu plak aku,mak aku,k shanaz,arfah ngan makcik ramah pergi ke majlis kawin kat jerantut...mak oii..masuk hutan keluar hutan br jmp umah pengantin...tapi dek kerana suker sgt berjalan kan...redah jerla...hehehehe...Smp umah kul 3.30pm..sempat gak singgah tong kiat sebab mak nak pegi beli racun..ikut jerla arahan ibuku sayang...anak yg baik kan...kui kui kui...balik umah aku terus pengsan...kul 5 lbh br aku bgn..

kat jerantut..

Pas maghrib dalam kul 8.10pm kitorg bertolak balik kl..singgah rnr temerloh jap sebab nak kasi barang kat kwn aku yg tunggu kt c2..tapi dek kerana kehampesan perangai k shanaz ngan si art,ader ker dia tinggalkan aku kat c2..cissssssss...cam kucing hilang anak dah aku time tu...cuak giler...yer ar keter dah lesap..diorg dah awal2 blah dulu...sabor jerla..buatnyer kawan aku tu x nak antar aku kt tol bentong x ker naya aku...eeeeeeee...aku tahan jer..nak tepon diorg crdt aku x der...aduilaaaa...eeee..sempat tu wat plan yg aku x expect...sabar yer anis..sabar..

Maser on e way tu aku sempatla nampak k shanaz dengan bersantainyer drive keter aku...amboi3...ala bukan aper x nak bwk laju2..minyak keter aku dah nak abis kan...hahahaha...tu ar pandai sgt nak tgl2 org...dah pesan awl2 nak buh minyak kt temerloh..nasib minyak x abis tengah jalan...dah smp kl art ajak kitorg pegi pandan jaya jap antarkan baju nurse adik dia..pas antar art aku ngan k shanaz pulangla ke pangsa indah dengan keadaan diri yg dah x larat giler..smp umah dlm kul 1.15am...penat..penat..penat...

2 comments:

~izan~ said...

eii..kakak tudung hijau...suka2...rajin tol akak tepek2 gambar,hehe..dlm bz tu sempat lagi,hihi...

anisss said...

hehehe...tu la pasaiii...kena pandai multitasking tau...tp kena stop jap berblogger pasni...system nak kena siapkan...:(