ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Tuesday, October 6, 2009

saturday(3/10/09):beraya ke umah intan di ulu langat

Dalam kul 12.30 kitorg yg br selesai nonton US air force wat show menuju ke terminal 3 subang utk amik aini plak...on e way nak pergi ker terminal 3 tu mak aiiiiiiiii jammed gilesssssssss....hanya maki hamun sajer kedengaran dlm keter aku biler duk dlm jammed2 ni...kih5...almaklumlah dapat sms yg kaw2 dr kengkawan yg dah lama menunggu......lagi la aku x tentu arah....bukan salah aku pun...tapi tetap ahkhakkkk gak yg kena...:( ..dah nasib badan...redha jerla..
wajah2 kesayangan hamba melayan posing dlm keter...hehehe...

Pas amik aini..kami menuju ke UOA utk berjumper ngan 2 saudagar yg dah boring nunggu kitorg..perut x yah ckp la, lapar yg amat...on e way nak ke jalan dungun plak jammed...aduillaaaaaaaaa...kalo ikutkan hati x koser dah aku nak pegi...tp kalo la aku tul2 x pegi alamatnyer masakla palotak aku ngan rantaian percakapan yg kurang enak di dengar...kena readyyyyyyy k....dekat kul 3 br smp UOA...maser tu si azmil ngan mario dah x tentu arah agaknyer...aku budget diorg sama2 lapar la ngan kitorg...ropernyer diorg dah bantai nasi ayam dulu...cissssssssss.....

Kami semua naik seketer jer...yakni dengan menaiki kembara power Christmoreo...bygkanla berenam satu keter...kat blakang duk ber 4(aku,aini,halimah n k shanaz)...lemas giler...lenguh kaki2 ni...kadang2 kaki aku terover landing gak la smp ker handbrake depan k..hahahahha...sempitttt...dahla si chris bwk keter laju yg amat...main tibai jer langgar2 itu bonggol...aduilaaaaaaaa...drift giler...dlm kul 3.30pm kitorg smp umah intan...
kesian intan nunggu geng2 kitorg...yerla janji lunch tp smp lewat...nampak nasik yg terhidang masing2 dah x leh tahan...
makan sepuas2nyer....errrrgggkkkkkkkk...alhamdulillah...kenyang...tq's intan coz sudi menjamu lauk pauk yg enak2...aku x pasti baper jag si intan ni wat air..almaklumlah masing2 dahaga....

makan time...

aper2 pun tenkiyu skali lagi intan yer...dlm kul 4.30pm kitorg dah bertolak balik dr umah intan...nak ke besday party adelina anaknyer si sally plak kan....zasssssssss...

kenyang perut suker hati...

No comments: