ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Tuesday, October 6, 2009

saturday(3/10/09):besday party adelina

Jamuan makan start from 4-7 pm...tapi kitorg smp dah dkt kul 6...tapi alhamdulillah sempat la lagi ngan segala makanan2 yg terhidang...yummmyyyyy...maser smp tu aku tercari2 manerla si sally ni...pas2 tetiba munculla makcik tu ngan adelina..terus suh aku dukung adelina...very cutest gurl...bam bam....baik plak tu....tapi dia cam heran jer nengok aku..naper ekk...hahahhaa...yerla acik anis kan masih dara...mesti la lain cr dukungan tu...kah5...poyosssss...

with cutest besday gurl...

ni masing2 br sampai ni...

Kitorg dapat port baik punyarrrrrr...kat atas buai...so elok2 la utk aku,aini,limah n k shanaz kan...mengambil makanan tanpa henti sebab semuanya enak2...strawberry bersalut coklat pun ader tau...ermmmm....best2...dah agak2 x leh nak bernafas dah semua dek kerana perut masing2 dah penuh..kitorg pun mulala beransur pulang...hehehe...gembiranyerrrrr sebab semua destinasi pegi dlm sehari jer kan..

waktu2 melantak...jgn pandang belakang k...hik4...

with my fren ngumpat2 dlm bilik maser uitm jengka dulu, hehe..sally..adelina's mama...

timer kaseh yer tuan umah...kami nak balik dulu...perut pun dah kenyang kan...hehehe..

maser ni ader sedikit angin ribut dtg, 2 pasai gambar pun ader gegaran yerk...hehehe..

Pas antar limah ngan aini kat lrt wangsa maju, aku ngan k shanaz x balik umah terus...singgah gombak jap umah maksu k shanaz...kat cni makan mee kari plak...aduyaiii...memang melantak sakan la aku sabtu ari 2...tp aku tetiba terflat jap kat atas katil yuyu..penat sgt...dlm kul 11 lbh kitorg balik subang di mana terletaknyer teratak indah nun di awangan..hehehe..citer utk esoknyer jap2 lagi aku update k...hehehehe...memang x duk umah langsung weekend baru ni...

No comments: