ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Tuesday, October 6, 2009

ahad punyer citer

Bangun dlm kul 6.40am menunaikan solat subuh...afther that merendam baju2 yg dah semgu x basuh..tp yg dlm2 always basuh tau...minum susu...pas2 sementara kain2 aku tu bermesra ngan sabun n air...aku sambung tdo balik...kih4...tersedar dlm kul 10, terus menuju ke bilik air utk membasuh baju2 yg dah bermesra td...penat tau, ader mesin basuh rosak la plaksss...ermmmm...terpaksala membasuh ala2 di tepi sungai....aduiiiiii...lenguh pinggang...time2 dah nak siap tu k shanaz br bgn...dia siap pesan suh aku masak nasi n dia masak lauk...tapi aku kasitau dia liza dah ajak lunch kat umah dia..makan mee kari...

Kitorg smp umah liza dlm kul 12.30pm...elok2 time melodi...best gak mee kari liza wat...leh minta resepi ni...hehehe...dah siap2 beraya kat umah liza, aku ngan k shanaz go to lowyat plak..mencari laptop charger dr kiriman org..aiseyy time ni leh plak luper kedai yg pegi beli ari 2..puas duk pusing2..erm blasah jerla beli kat kedai lain...nasib harga sama....


Pastu perjalanan kami menuju ker taman sri serdang plak umah mokde aku...aku pegi sana sebab nak antar kuih raya yg mak kirim..smp sana mkn nasi jap pas2 ajak mokde pegi umah wer zaki plak kat usj, subang....hehehe...aku kan suker melawat sedara mara ni...hehehehhe...maser smp umah wer dia x der tapi sarah ngan faiz ader...pas maghrib br wer blik dr seremban...pas mkn malam br aku balik semula ker teratak indah aku tu...mgu depan aper plak agenda aku ek...ermmm tunggguuuuuuu...

4 comments:

izanpyus said...

akak nie mmg betol2 beraya sepanjang bulan raya..bagus2..merapatkan silahturahim...

anis's said...

tu la...suker tul beraya kan..maser kat jengka ari 2 x der plak nak beraya sesakan ni..nak wat camner kwn2 semua dah ader pasangan masing2..akak jer alone :(

izanpyus said...

takpe kak..bak kata arwah michael jackson,u r not alone..hehe...nanti ada la dtg bidadara dari sorga hehe...

anis's said...

amin...masam masin manis pahit mulut izan...i'Allah...