ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Wednesday, October 21, 2009

hangin tul!!

balik kejer smlm aku tetiba raser terbakar jer satu badan..aper x nyer cover rim tayar snowwhite aku ilang satu ...dasar beruk mak yeh tul org yg curi tu....buduhhhhh....eeeeeeee....aku baru jer tukar baru bln 8 ari 2...alih2 ilang lagi...huwawawaaaaaaaa....mencikkkkkk arrrrrrrrrrr....
tu br cover rim..lum spotrim...cisssssssss...memang bedebah tul org yg curi 2..siotttttttt...panas hati x yah ckp la...pas2 dah smp umah aku cari la buku akaun cimb aku plak..cari2 x jmp..aduilaaaaaa.....menda2 yg x nak byk plak aku jmp...khazanah2 semua...huwawawaaaaaa...aperla nasib aku ni...time malang tul2 malang....tapi demi meredakan hati yg semakin celaru plus kusut musut ni...aku sentiasa ingat pada ilahi...leh tahan jgk la aku punyer alim malam tadi...serabut kan...segala jenis semayang raser nak wat plus ngaji dalm 3,4 muka surattt....k shanaz pun pelik..siap buka pin2 bilik aku....kih4...nak wat camner..jiwa kacau laaaaaaa.....tensi2....ptg nanti nak pegi join umah merah main bowling...kot2 la leh ilang skit keserabutan jiwa raga bakul aku ni kan...hopefully....:(

2 comments:

izanpyus said...

sabar kak sabar...mujur la cover rim je hilang,keta kakak izan dengan stereng,radio,rim+tayar suma hilang...dapat body dgn enjin je,huhu.

takpe2 tukar rim baru terus..ENKEI...hehe...

anis's said...

tgh ngumpul duit la ni...tapi ader jer urusan penting lain...aduilaaaaaa...tension2!!!