ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Tuesday, August 11, 2009

morning story..

Tadi smp jer opis...masyaAllah...meja aku...sabor jer la...memang x pernah lagi jadi camni...tapi wat per nak kecoh2 kan, aku gak yg x kemas kan...so pandai2 la kemas ek...hehehe...aku bukan pemalas yer tapi smlm aku dah x larat nak kemas...n ader skit perasaan takut menyelubungi diriku...hehe...paham2 jerla...dah sunyi...tinggal beberapa kerat jer lagi...tapi pagi ni aku berjaya gak kemaskan n layankan ajerla gbr2 poyo aku ni sepanjang pagi tadi....zassssssssssss...
beginilah ruper meja aku sesampainyer di opis pagi tadi...ahhhh tension tul nak kejer...
mashamnyerrrrrr mukerrrr......
hepy working...
sumber inspirasi mula2 masuk opis...hehe...gbr ngan my mom...cayang makkk....

2 comments:

Unknown said...

cayang mak jgk.. hehe..~

anisss said...

hehe...bagus2...baru leh cium bau syurga...