ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Friday, August 14, 2009

farewell party

Ptg smlm semua staff campur ngan semua lawyer2 kat cni join farewell party utk salah sorg lawyer cni yg akan menukar profession beliau kepada judge le plak...cayalah!!!aku maner leh x join kan kalo bab2 makan free ni kan...hahahaha...jimat tenaga aper...kurang2nyer x yah balik masak utk malam tadi...hehehe...start kul 5.30pm...maser org yg dirai tu kasi ucapan time 2 aku dah menyantap dah 2,3 ketul ayam berempah...kih4...kelaparan tahap gaban sokmo la aku ni...nasibla ramai geng kt cni cam aku gak...mknan semuanyer best2 la gak...tapi x semua pun yg aku sentuh...dah konyang...6.30pm aku dah selesai menyantap...

gbr kat bwh ni adalah saki baki aper yg aku makan...amacam?memang kelaparan tahap gaban kan?tapi rasernya gaban pun x lapar cam aku ni...huahuahuahuahua....aper2 la...janji kenyang...suker hatiii.......

ergggggggggkkkk...alhamdulillah.......

2 comments:

Xianaz said...

dasat tu u..makan smpi tinggai tulang ayam...ayam pun takut nk tgk..kihkihkih....

anisss said...

hahahaha...sebab best sgt kot..ker memang sebab suker makan ayam....kih5...