ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Tuesday, August 4, 2009

ByKnYeR UbaT nak KeNa makaN..

Setelah di paksa oleh kawan2...maka semlm pas lunch aku menuju ke manulife utk berjumper ngan doktor kat c2...eee malas tul nak jmp doktor...mesti kena makan ubat...kalo x kerana perkataan H1N1 tu melekat kat kepala otak aku ni...idaknyer aku nak ke klinik...aku leh tahan lagi ngan batuk2 ni ..tapi kali ni minum air asam jawa pun x baik gak...aper x nyer blik kg pelahap rambutan lagi...kih4...nak baik camner...tapi tetiba aku raser sakit blakang...ish4...x leh jadi ni...dah ader tanda2 H1N1...oh tidakkkkkkkkk....padahal drive blik kg..tu sakit blakang...kih4..tapi pas doktor check tekanan darah semua...alhamdulillah....ok..tapi dia pesan kalo melarat lagi demam smp jumaat ni...dtg jumper dia...aiseyyyyy...hopefully baik la cepat...i'Allah...dlm 2 mgu lepas aku dah p klinik..tapi tu sebab mata aku kekeringan...cam2 la...aper x keringnyer kalo ngadap pc cam nak telan ajer....pedih la biji2 mata ni...dah sumber rezeki aku camni kan...ermmmm....tapi dah semakin ok dah ni...

eee...byk tul nak kena mkn..ubat batuk ader kt umah...x leh mkn kat opis..kang x jadi kejer...nak tdo jer la jawabnyer karang....

Suara aku ni lambat la plak nak pulih...camner nak p karaoke ni...hehehehe...tapi buat pengetahuan semua bukan sebab aku nyanyi yer suara aku camni...tapi disebabkan pencemaran udara yg tiada kesudahannyer di saat ini yer....yer ker...yerrrrrrrr...x cayer sudah...

ni ubat mata aku yg kekeringan sekering gurun sahara tu yerk...one drop for 2 times daily..

4 comments:

sbryna said...

sikit br ubt2 nie, nk bdingkn ubt sy.. leh jd farmasi kt umh sy, mcm2 ubat ada.. mknnye tidak... hahahaha

apa pn, mg cpt smbuh.. (^_~)...~

anis's said...

sikit?ish4...akak dah nak mabuk2 dah telan ubat ni...eeeeee....mlm tadi pas isyak terus tdo...mata langsung x leh buka..kepala berat yg amat....seksa giler...kalo ader org tlg picit kan sedap kepala ni...hehe..

Mrs. Asida said...

Byk ye?? lepas bersalin lagi byk ubat kena mkn, kak Anis.. hehe

anis's said...

lepas bersalin x per..sah2 x sihat...tapi biler nak mkn ek...kih5...