ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Tuesday, August 11, 2009

macam2 ler..

YeYe...arini dapat gak aku update blog kesayangan aku ni...hehe...dah rindu nak nulis...selagi kejer2 aku x settle jgn arapler aku nak berpoya2 ngan blog ni...kejer diutamakan...konon2 la yerk...tapi memang betul pun..jumaat lepas byk tul menda2 ajaib yg x ajaib maner pun kalo diikutkan berlaku...

dekat2 kul 4 jumaat tu azmil kena blik...kakak dia suspek H1N1...dia plak tgl serumah so ngan dia2 kena kuarantin...dapt ct semgu...best tu....pas2 aperlg MISD terus disembur ngan pewangi bagai...abisla semua peralatan ni disembur...aper2 jerla barang abis kena sembur...aiyya nak termuntah aku....eeee yeekkkk...pas2 HR kasi mask kat aku,mario ngan man...rimas tul la...

dalam pada tu aku ni terlalu poyo agaknyer sampaikan training outlook utk isnin baru nak check...cissssssss....padan ngan muker aku...rupa2nyer soft copy dah ilang...yg tgl hanya hard copy...alamakkkk...matila aku...pas2 siap ader pertambahan chapter lagi 2...aiseyyy dah nak kul 5 dah time 2...eeeee....sktnyer hati...gabra x hengat dah time 2 tapi wat2 cool jer...nak mintak tlg org lain x der guna gak coz memang kejer aku...huwawawawa...pas2 mula la kelam kabut nak wat pertambahan chapter tu...kat pc aku outlook 2007, so x lehla nak wat print screen coz training tu nanti outlook 2003...mula la aku bergegas mencari pc2 staf yg guna 2003..memang majoriti guna 2003 tapi diorg kan ader kejer time 2 ..x kanla aku nak kacau...aper ingat aku ni hebat sgt ker nak halau2 org kan...pas2 aku pinjam pc ida akaun coz dia kasi..hehe..tq's ida..dlm2 duk wat tu jam dah dekat 5.30 tapi kejer mengedit x settle lagi...blik meja sendiri wat semua...pas2 jam dah dkt kul 6...alamakkk..k ina..aku dah janji ngan k ina suh tgu kt Kl sentral..kitorg nak blik jengka bersama2...nasibla k shanaz antar aku...dkt 6.30 aku smp kl sentral...

esok 2 aku,k ina, mak ngan abg aku pergi makan kenduri kawin kwn k ina kt kg chendering kuantan...dia ajak teman...ahad tu dah balik kl semula...tapi smp awal dlm waktu asar coz blik ngan org kan..kalo aku yg drive surela isyak br smp...

aku ngan k ina..bebudak cs220 mesti kenal kan ngan minah ni...hehe...mesti x percaya kan k ina leh baik ngan aku...kih4...

2 comments:

Unknown said...

nie kejenya, dtg ktn snyap2.. ngajuk arr kali nie.. huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu.............~

anisss said...

lorrrrrrrrrrrrrr....alala adindaku sayang........bukan akak yg drive la...akak di suruh menemani jer...lain kali ek akak dtg kiter jumper...dun wooryyyy...