ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Thursday, August 13, 2009

Jom Minum2...

Aku lapar ni...kejer semua dah beres...almaklumlah dah masuk 2 thn bekerja dcini maka semakin efisienlah aku....yo yo o jer...perasan jer lbh...hehehhe...nak lunch kena tgu dlm 45 minit lagi...smbil2 makan kepek pisang, aku pun belek2 la koleksi gbr2 aku kt pc ni...biler diperhatikan semula byk plak gbr2 aku sambil minum air...x cayer yer...tgk ler ni...

Ni kat gerai UiTM puncak perdana...pas kelas web...

Ni kat SR...almaklumlah pas gaji...

ni kat Top Seafood...dekat jer ngan umah aku...

Ni kat pasar malam Kota Kinabalu...

Kat Port Dickson...blik dr kenduri pisah..

Ni kat kopitiam Warisan Square, Sabah...berpeluh2 aku nak minum teh panas ni...

masyaAllah...gomok betul time ni...hati terover senang ker...makan terover santap...kih4...layannn...

ni kat umah k nur...tudung dah sekembang taman...br blik kejer kan..x dernyer nak telek cermin dah...

Ni pun kat SR...destinasi time gaji...hehe...

Ni tgh makan aiskrim kt cameron highlands...

teh tarik...dah abis...kat kedai mamak di sabah...raser roti canai memang hampeh...

No comments: