ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Friday, August 14, 2009

Monitor 19 inch

huuureyyyy.............arini dapat monitor besorrrrrr........tapi kan aku ni byk songe ker ar....ader jer yg x betul pd pandangan mata aku.....hahahhahha...raser cam terang sgt pun ader...aduyaiiiiii sakit mata aku....tapi best gak....hehehehehe.....
Monitor ni dulu hak milik ex-boss aku tau....so skrg akulah pemiliknyerrrrrrr.......hahahaha....


besar kan...hehehe...semua terang....hahahha....

4 comments:

arfahadnan said...

akak.. kawan saya kat meja sebelah pakai 21 inchi.. dah rasa mcm tgk tv..

anis's said...

hahahhaha...tapi kan art x syok maner la kalo bebesor sgt...perasaan nak wat jahat makin menjadi-jadi jer ni...pas2 kan cam riso la plak takut kena tambah power kt spec mater gue ni....almaklumlah tgk mender2 semua depan mata kan...

arfahadnan said...

jgn mcm2 kak anis..
screen besar org lain senang nampak aper akak tgk..
hahahha..
ketawa jahat..

anis's said...

akak tgk kumpulan2 nasyid jerla kt youtube...hahahha...dun worry...sebab yg lain memang x tgk nasyid mat syid ni..lain bangsa byk budaya kan...