ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Monday, April 22, 2013

Shoe Festival 2013

Cerita ini sudah basi..tapi dek kerana nak jugak citer..so terpublishla ini story...
shoe festival..mesti ader yg join menghabiskan duit cam aku kan...tapi aku x der la berhabis sgt..beli yg murah2 sudah...janji ado..ko ado??hoho
aku pegi pas kelas hrm ngan vanes..time tu dah ptg nak ke malam dah...maser aku nak ke pintu masuk..ramai dh kuar ngan beg plastic di tangan yg bukan satu tapi banyak okeh...
 
 
budak sekolah nak bershopping..haha..oh nooo..gemok + pendek..(ini gbr tipu!!...;p)
 
so mulalala duk meround semua tempat...time kt Bum ..aku tya harga sneakers..bila promoter ckp 15 hengget..tanpa pk panjang terus suh dia cr size..hahaha...murah siot..rugi ar kalo x beli..selipar bunga2 pun 5 hengget jer..murah3..
 
vanes tukang say ok or not jer..haha..good fren..thanks vanes..:)
 
 
dlm duk pilih kasut nampak sorg pakcik lalu..pakai blazer itam..duk pk2 saper ek dia ni..pastu elok duk nak suruh vanes amik gbr..dia dh blah...arghh rugi siottt...jimmy choo in e hall..ohhhhh...tapi body guard dia jaga dia rapi sgt...x leh nak nyelit..huhu
 
 
 
 
 
So aku sempatla sauk 2 sneakers ..satu high heel and satu selipar bunga2...abis 85 hengget jer okeh..heel aku alfio raldo harga 29.90 jer..murah kan kan kan...belang2 gitu..dah merasa terpeleok jugakla pas pakai ni..haha..almaklumlah.. ahkak x reti nak pakai kasut tumit tinggi ni..kaki ahkak dasar kaki mengganas..kena flat2 jer..phewwww...:)
 

 
it's mine!
 
 
 time balik kitorg posing kat giant shoe..dari tali..diorg kumpul baper riban tali la kan nak jadi kasut camgini..sungguh berbakat...dan hasilnya aku yg shopping sorg2..vanes peneman sajor..;p




aku x pasti rekaan ni utk pertandingan or sajer2..

 
 next year nak pegi lagi la..;p


No comments: