ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Thursday, April 18, 2013

dinnEr kat RestoRaN kaK OgY 'OGY D'GreenWood'

ini citer dah basi sebenarnyer..tapi sajer nak up kat cni coz ader yg tya ..

bln lepas..aku sajer ajak mak pegi try makan kat restoran ahkak ogy..dah alang2 dia ader buka so kena la try kan..lagi2 aku mmg suker menerai makanan ni..suker merasa..dah alang2 mak dtg kl..so aku ajak mak ke sini..

sebelum dtg..aku dh col siap2 kt kdi tu..wpun dh baca entry sebelum2 ni..tp lagi sennag kalo col terus ke kedai..sempat tya kak ogy ader ker x malam tu..hahaha

restoran ni kat greenwood..tepi jalan jer uols,,,senang nak cari..kalo shell belah kanan korang..makan restoran ni belah kiri..kalo nak ke uia..kira sejalan la tu..dia dekat ngan kedai bundle..ala kalo korg lalu mmg nampak la..sebab decoration dia mmg cantik tertarik ko mmg da bomb okeh..ala2 lampu2 putih yg cam ala2 belon duk bergantung-gantung..



parking agak susah sikit..sebab tepi jalan besar..tapi aku redah jer..dapat jer kalo aku cari..haha..masuk jer restoran cr tempat..dah macam kenuri kawin..luas cam dewan ..cam majlis besar2an..dah duduk..tunggu order..service agak slow la tapi dek kerana nak merasa aku bykkan bersabar..anggap jer diorg x cukup tenaga pekerja...menu2 leh tahan nama dia..ader nasi ayam Hainan ali setan..kerabu manga azura...taugeh sos tiram asmidar..kira nak mengimbau zaman kegemilangan ahkak ogy la kan...




aku order nasi ayam Hainan ali setan..mak order mee udang Singapore..nasi ayam bagi aku biasa jer..mee udang agak sedap jugak la..




 
 malam tu wer ngan pakwer nuar join gak..sambil2 mak belanja birthday adik dia..mee udang mak yg x abis wer abiskan..makanan leh diimprove lagi..service pun sama..
 tapi yg x penah dtg korg kenala dtg cuba try test..coz selera masing2 x sama kan..


 


 

 

No comments: