ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Monday, April 29, 2013

iron man 3 best

jumaat pas kejer..semua warga LHAG dpt tiket wayang free..siap ader balance lagi..yerla ader yg x dapat dtg..aku siap col col mil..mino..achik..fida..k mahfuzah..kak zana nak aksi tiket..tapi salah timing..maka diorg x dpt pegi...

 
 
so rafi kasi kawan dia..aku pegi ngan rafi naik keter dia..ana and linda follow sekali..kitorg smp awal..movie start kul 8.30pm..so jalan2 la dulu pusing pavilion..benti makan kat foodcourt..beli la aper yg patut.. coz kitorg mmg dapat popcorn and air free time tu..


 
 
jalan citer mmg best..byk action!mmg x rugi la kalo korg tgk!aku kasi 4.9 bintang..hehehe..cuma awek si iron man tu x baper cun la..and agak berumur..x macam transformer..megan fox dia punyer awek..br la mengancam..haha..byk plak komplen kan!


 
 
time balik rafi drop aku kt lrt ampang park with ana and sim..malam tu ana tdo umah aku..so x derla aku kesorg.. syila balik jmp hubby dia la..org dah kawin kenala duk bwk ketiak suami..dok gitu?hehe..
 
 


No comments: