ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Tuesday, April 23, 2013

My Colleagues

esok nak half day ker nak mc ker nak cuti ek????
ermmmmmmm....kalo leh abiskan 5 chapter malam ni utk midterm exam ptg esok aku kejer..kalo x..salah satu sebab td jadi penyebab...hahhaa
 
almaklumlah..bos I kan baik plus cantik..yg penting sporting...ngeh3..
 
meh aku kenalkan rakan sekerja aku yer..and aku sorg jer melayu tunggal dlm ICT department ni k...I loikeee coz diorg semua ni bukan kaki nyebokkkk and aku pun tak sibuk hal diorg...so..our team is the best team in lhag..kononnyer la kan...hahahaa...
 
 
shannen, me,cs and yap..now yap dah pegi company lain
 
now..gbr agak blur..lai plak dtg ganti yap..

I love my team..setakat ni aku x bosan lagi la kan..nak masuk 2 thn kat cni..masih best lagi..hehehe...kira belum terpikir nak berhijrah la kan..hahaha...

k la nak balik..nak study..esok exam...ader kalanya terasa seksa nak ngadap buku malam2..huhuhu..
cahiyokkk anisss........u can do it!!!

daaaaaaaaaaaaaa...assalamualaikum...:...wish me luck!!:)

No comments: