ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Monday, April 29, 2013

Luncheon at Restoran Muhibbah Kg Sg penchala

Weekend kalini tiada jemputan kenuri kawin..and classmate aku siap peril lagi kenapa x der kenuri kawin weekend kali ni..choiii jer kan...;p

sabtu aku ader kelas...balik kelas smpatla pegi pwtc tgk pesta buku antarabangsa..ingat nak beli..tapi voucher aku x leh guna la plak..x der binti jer pun...cisss...kat kinokuniya klcc ok jer..x der la byk songeh..grrrr...so aku beli ayat quran jer kat cni nak tampal kat pintu bilik and kawasan2 yg sewaktu dengannya...

but semalam..aku dapat makan dengan sepuasnya..thanks a lot kak zana coz sudi bwk sy pegi makan..makan dengan portion yg besar...weehuuuu..bahagia....kak zana pick up aku kt umah..kak lin pun join jugak...dalam ujan dr wangsa maju terus menuju ke restoran puteri..alih2 tutup...huhu

pastu terus menuju ke sg penchala..byk gak kedai makan kat area tu..sesambil tgk jalan smbil google..so aku terbaca org ckp restoran muhibbah best and sedap..so terus jerla kitorg pegi sana
senang jer if uols nak pegi makan kat sini..masuk kg sg penchala..kat traffic light depan masjid..belok kiri..pastu nampakcam sedikit bukit n korang belok kanan..and terus la smp restoran tu...


 

aku x order..kak zana n kak lin yg order..aku tukang makan jer..hehe..m,eh layan gbr..selamat menjamu mata uols..:)











dah kenyang moh kiter balik yer..:)


 
 
sebelum balik singgah bangi jap jmp agnes amik ikan terubuk..pastu ingat nak balik..alih2 kitorg pegi karok kat ampang park..dah lama x karok..maka semua high pitching gua layan..kakakaka...smpai kak lin hentak2 meja la tgk aku..kakakkaa..yg penting layannnnnnnn...best giler nyanyi ngan kak zana n kak lin..enjoy abissssss...:)..nanti kiter pegi lagi okehhhh...



 



No comments: