ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Monday, April 29, 2013

kenuri dila kat kg ampang indah

memandangkan arini sy puasa..so lunch time duk jer la kat tempat..layan aper yg leh dilayan..nak bergiiii yooo miii..pun boleh..tapi seniri mau hengat la..ko tu cute ker ta kan..hahaha;p

ni aku nak citer pasal 2 mgu lepas..time ni aku pegi kenuri dila my opismate..ish3..housemate..opismate..classmate..pendek kata semua yg mate la dah kawin..hahah..and aku mmg suker pegi kenuri kawin coz lehla nak pakai baju cantik2..mekap nipis2 kan..kalo x..suar n t shirt dah cukup utk diriku yg bukan perawan ini..ngeh3..

aku pegi ngan ana..and polo keter zura n hubby dia..aku malas nak tumpang zura coz time balik haluan masing2 berbeza..nasibla laki zura tau jalan..kalo aku mau sesat sekali lagi..haha..so kitorg smp mmg time makan..beratur ala2 bdk sekolah kat kantin..ader cendol uols..I loike cendol..oh dah terbayang time poser ni..adehhh

Vietnamese again..pantang tul ader baju baru..mesti nak pakai

zura..ana and nur


pas makan jmp pengantin..pengantin agak rushing coz cik abg dia dh smp..pas bergbr sekeping dua aku n yg lain balik..time balik aku pegi menghala ke rumah sally..dah alang2 kt ampang kan..lagipun aku x penah lagi pegi umah baru dia ni..almaklumlah setiap kali dia wat aper2 event ader jer hal aku time tu..almaklumlah bz woman..;p



selamat pengantin baru dila..comel+kurus jer


depan pelamin

ni time pengantin berarak..maser ni aku dah nak gerak balik..just tunggu nak tgk pengantin jer



lama gak lepak umah sally..aku suker decoration dlm umah..mmg totally white..in shaa Allah umah aku nanti nak kaler white jugak..yg lain jgn nak komplen k..umah aku..aku punyer sukerla..pehal tetiba emo nih..oh..abaikan sajer..coz teringat citer sally yg mn kwn dia pun komplen..nyibuk jer kan..

tapi time kat umah sally enpon aku dah abis bateri..so x leh la nak amik gbr ngan anak2 dia yg comel2 tu..huhu


No comments: