ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Monday, June 28, 2010

Weekend @ USJ 1

Makan..Tdo...Tengok Tv....ulang..ulang...ulang...ulang...ulang....
gitulah citernyer maser ari semalam kat umah wer aku...tapi badan makin penat la kalo xtvt like diz...naper ek?haishhhhhhhh



kelihatan di gbr ialah adik sepupu aku si sarah....ngan encik...



kelihatan di gambar ialah kakiku yg cantik...muahahhaha..

semalam wer masak mee kari..very2 delicous...so so yummy...2 pinggan aku blasah...hohoho...kenyang gilorrrr....pas2 ala2 ke ptg encik masak goreng pisang plak..plus apam balik n air kelapa...huh!giler penuh perut aku smlm..pas2 ngantuk2 skit tdo...pas2 bgn tdo layan tv....cam2 jerla kejernyer...




kelihatan di gbr ialah cekodok pisang n pisang goreng..



kelihatan di gbr ialah air kelapa bersama isi kelapa...bestttt...

malam td layan tgk bola England lwn Germany...best2...aper yg best ek?entah..rasernyer sebab tgk ramai2kot...pagi td aku bangun awl coz pegi kejer dr umah wer..so takut terperangkap dlm jammed..maka aku turun awl..sblm kuar rumah..maid wer aku dah buatkan air milo n roti telur...ermm...syedappppppp.....

smp opis kul 8.00 tepat...awal tu...hehehe..pas2 sempat breakfast ngan k zana n e geng..dah lama x breakfast skali....tapi biasala kalo nak start kejer...MONDAY BLUES la katakan...yer la sgt...:)

No comments: