ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Wednesday, June 23, 2010

Jessica Alba + Angeline Jolie

'kenaper ngan akak ni'...mino tetiba tanya kat aku..
dia pelik sebab tetiba pagi ni aku p belek gbr2 artis hollywood...hahhaa..sajer suker2...tapi aku memang suker nengok jessica alba ngan angeline jolie ni..

jessica alba aku suker tgk kalo dia senyum..alahai manisnyer...lagi suker tgk kalo rambut dia kaler itam..



angeline jolie aku suker muker dia yg bersahaja tu..x yah sengeh lebih kalo bergambar..tetap nampak vogue g2..tang bibir of cozla seksi kan..tp aku x minat tang bibir pun...muahahahha..




ok la..nak sambung kejer..adoilaa...nak start mood kejer tu liat tul la..
aku ni dah kategori rajin sebenarnyer tapi x taula naper dtg mood malas yg over ni..hurmm..

No comments: