ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Saturday, June 26, 2010

SATurday DUTy

Siaran bersiaran di kaunter receptionist SKRINE....:)


arini aku mengambil alih tukat JEET as a receptionist...tapi bukan sensorg yer...ditemani oleh suzanne poon...heh heh heh heh....



giler lembap internet kt cni...aku x derla nak guna pc kat reception ni..bukan ader aper..FB..youtube semua x leh buka..kena block...aku siap bwk notebook mISD kat sini..pas2 guna berukben aku sendiri..tapi malangnyer...huhuhu....tetap slow..nak abiskan 2 part Personal Taste pun makan maser smp 3 jam..huh! berbulu nunggu.....




aku sempat pegi beli breakfast kat area umah aku td..aku beli 2 bungkus nasi lemak..satu lg utk suzanne...sedang elok dia plak belikan mee goreng utk aku..boring2 ni lehla melantak sesuker hati..tapi suasana tetap sunyi..aku nak pasang lagu ader meeting la plak..haishhhh...



sabor2..kul 1 pm tajam kang aku nak chowwwww....yuuhuuuuu...pas2 nak terus pegi usj umah my antieeee.....dah lama x pegi sana..dekat sbln lbh...ok la..skrg gua nak nyambung tgk personal taste...adehhh...so so lembappppp....tapi tetap layannnnn...

No comments: