ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Wednesday, June 9, 2010

2 kenduri kawin (madi+gee)(hellemey+fatimah)

Malam ni baru ader mood nak berblog...kat opis sure x sempat punyer..kejer x siap2..kalo ader ms free aku sibuk nak berchit chat ngan member2 plak...pas2 di tambah plak ngan sakit kepala yg semakin menjadi-jadi lately ni...huhuhu...:(

sabtu ari 2 aku pegi kenduri si madi kt felda kg awah merangkap adik angkat aku yg x yahla nak angkat sebab dah memang besar dr kakak dia..hahahaha..tapi majlis dia simple jer..lagi pun diaorg dah wat beria sebelah Gee kt terengganu...dua2 pengantin sama cantik sama padan...:)..nampaknyer bendulku dah dilangkah sewenang-wenangnyer oleh si madi...huh!nak marah ni tapi aper ader hal..semua ni ketentuan dr Yang Esa...i'Allah..kalo jodoh aku dah smp..semua akan smooth jer nanti...






Balik dr umah madi, aku terus memecut ikut LPT ke kuantan kuar ikut gambang...sebab esoknyer majlis besar kenduri kawen anak sepupu aku kat taman guru, kuantan...penat memang penat tapi sebab sedara rapat kena la gagah jgk ke sana kan...smp2 aku tolongla aper yg patut...malam tu aku tdo umah pakcik aku kat taman seri inderapura...

ramai gak sedara aku yg dtg..tapi sebelah arwah ayah la kan...maner yg kenal aku kenal la..yg x kenal tu aku senyum2 jerla...:)..mak bukan main kuat kejer..tapi dia masak utk hidangan pengantin la...almaklumlah mak aku tu suker sgt bab masak2 ni..anak dia jer br sikit2 suker...hehehhe...agak2 org dah reda kitorg beransur blik jengka...wpun penat yg amat tp tetap best....:)







pagi isnin ari 2 alang2 aku amik cuti and on that time aku tau nisah kwn aku ms sekolah pun cuti..maka aku dgn rajinnyer pegi jalan umah dia kat jengka 4...mak oii nisah..makin tembam..lebih besar drp dulu...tapi tetap maintain jelita g2..hehe..macam2 borak..lagi2 dah lama giler x jmp..nak wat camner, dia pun ngajar jauh nun di utara...time2 ct sekolah jerla leh jmp, 2 pun kalo aku amik ct time 2..hilang gak rindu masing2...selama ni duk berfb jer..

No comments: