ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Monday, June 14, 2010

Lagenda Budak Setan

Sabtu ari 2 aku kuar ngan art...tujuan utama adalah utk menonton Lagenda Budak Setan..kitorg tgk citer tu kat KLCC...art smp awl, so dia lehla awl2 pegi beli tiket..lagipun dia senang..dr umah dia terus jer naik putra ke KLCC...cam aku ni kena drive ke KL Sentral dulu, pas2 baru aku amik putra ke KLCC....

Aku smp dah dekat kul 11..movie start kul 11.30am..lapar giler time 2..aper x nyer x sempat breakfast langsung kat umah...aku beli hot dog utk mengenyangan perut aku ni..pas2 biasalah menu wajib kalo tgk wayang x lain x bukan popcorn n air...janji leh gak alas perut...


Citer ni bagi aku kira ok la jika dibandingkan dengan novel dia yg giler2 punyer best...Aku suka sangat Lisa Surihani, cantik dia lain dari yang lain. Memang layak merealisasikan watak Ayu, heroin Lagenda Budak Setan. Farid Kamil pun aku rasa cukup kehenseman dan kemachoan untuk menghidupkan roh Kasyah.cuma kurang plak watak setan dia yg sepatutnyer lagi byk watak2 setan yg perlu dia wat...



Watak Que Haidar juga hidup..peerghh! leh tersentap jiwa pompuan aku tgk gaya que haidar dlm citer 2..dia sygkan pompuan tp dia x leh kawal dia punyer panas baran...amat2 berkesan..pas2 watak fazura kira ok2 jerla..watak raja farah plak skit sgt..sepatutnyer tambah la skit lagi..tapi citer ni akan bersambung rasernyer sebab maser last tu dia ader tulis berakhirnya bahagian satu..so maknanyer sure watak katerina plak kan pas ni..almaklumlah ayu kan dah mati..

soundtrack citer ni best..lagu bila cinta..syokkkkk....:)


on e way blik pas tgk wayang...:)

No comments: