ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Wednesday, June 2, 2010

terubat rindu tetiba..

Pas lunch td tetiba naik kat screen henset aku 'kak da kelate calling'...ya Allah..rindunyer aku kat dia..dah dekat 3 thn aku x dengar suara dia...tetiba dia col.....bestnyerrrrrr...tapi naper dlm 3 thn tu aku pun x col dia ek..bukan sombong yer..tapi x tau la naper...

x tau nak ckp aper..miss her so much..cam nak nangis dengar suara dia td..hehehehe...dia memang lain dr yg lain..dia panggil aku pun pelik..'YOuuW'..ala2 sengau g2...hahaha...dia la kakak terbaik aku ms kat uitm jengka dulu..lawak pun lawak..dah la comey..putih melepak...sayang kak daaaaa....muah2..ala gbr dia kt umah la plak...x per td aku dah suh dia mms gbr terbaru dia..dah ader anak 2 kak da skrg..:)

Smlm pas kejer pegi service my lovely snowwhite..dah terlebih kilometer dlm seribu lebih dah..haiyaaa..nak wat ranes sk sgt drive jauh2 kan..

Sambil tgu my lovely snowwhite di service, aku ngan k shanaz pekena nasi lemak kat warung depan kedai service keter tu jer...




Pas2 kitorg pegi terminal 3 plak utk bank in sewa umah..pas round2 kat c2 smbil tgk ader org wat persembahan dgn suaranya yg giler2 punyer best, baru balik umah...tdo awal mlm td sebab ngantuk sangat....tp pagi td lewat gak pegi opis..hehe..




No comments: