ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Tuesday, June 22, 2010

Kesedihan Kwnku Kesedihanku Jua..

Malam td aku x lena tdo..sebelum tdo aku dah nangis2 sambil bersms ngan sorg kwn baikku..hukhukhuk...kesedihan dirinyer turut sama aku rasai...kesiannyer kat dia..tapi aper daya aku..aku jauh darinyer nak memberikan pertolongan...tapi aku sentiasa berdoa semoga hatinya kembali normal dan dapat menerima hakikat hidup sebenar...

Dah la dia duk sorang2 di utara...semoga engko semakin tabah wahai sahabatku...aku tau ko kuat...kalo x..x kan Allah bagi dugaan sehebat ini kat ko...i'Allah kiter kena percaya bahawa akan ader hikmah disebalik aper yg berlaku...sedih ni..huhuhuhu...kesian dia..umur sebaya aku tp terpaksa menanggung derita seksa hidup sebegini..ya Allah..Kau tabahkanlah hatinyer...aku syg sgt kat dia...sebab dia terlalu baik dengan diriku...:(

Minggu ni mood aku agak spoil skit la..maybe sebab penyakit org pompuan dtg gak dan di tambah ngan byk perkara2 yang tak patut aku tau tapi aku tau..sabar..sabar..sabar yer anis...

No comments: