ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Saturday, June 26, 2010

Pasar MAlam Kota DAmansara

KAlo x balik kg pas kejer jumaat, sure aku akan ke pasar malam kota damansara...jalan-jalan cuci mata tengok makanan...ermmm...sambil sengaja membiarkan pakaian yg di pakai bau mknann..:)

semalam aku beli jagung n kopok lekor jer utk alas perut..pas2 air tebu singgit...lagipun perut masih kenyang coz aku sempat mkn mknan yg mino ngan azmil order utk dinner diorg...kenyang wpun mkn ala kadar jer...


gua punyer peberet...




muker tak boley blah gua.....naperla masam bebenor ni yer...




mlm td aku layan tv2 tgk citer terlebih sudah....huishhh takot aku kalo dapat bopren cam watak idham dalm tu..yg dilakonkan oleh zamarul hisham...giler la...takot aku...

skrg aku tgh on duty...kat company aku ni setiap staf sure akan kena utk saturday duty...ala kejer pun x susah...just amik fax..tulis rekod..pas2 watla kejer aper nak wat...tgk citer korea pun boley...muahahhaaha....tapi so so lembssssssss.....

No comments: