ThANkS foR VieWing mY bLoG..(^_^)..fEeL fReE to rEaD hErE..:)

Tuesday, June 15, 2010

i-City - Tempat Pembaziran Elektrik!

Malam sabtu ari 2, aku, k shanaz n noreen pegi i-City..bukan jauh pun..kat seksyen 7 shah alam jer..maser aku study dulu laluan aku jer kalo nak jenjalan kat umah za...:)..dedulu cuma paya2 jer kiri kanan..skrg dah maju siottt...naperla maser aku duk c2 dulu x der aper2..ermmm..

Tempat ni x der la popular maner..iyerla just ader lampu2 jer warna warni..kalo bwk budak2 yer betul sonok..tapi kalo dah aku yg pegi tempat x best pun jadi best..dah namanyer suker posing kan..sure la..setiap tempat nak pose..macam2 gaya..sambil2 leh ajar noreen pose sama kan..dia kan ala2 sopan skit...hehehhe...

skrg masernyer utk melayan mezasssss my gedik2 n my sakan2 gambar okeh!hehehe...

*sila abaikan date kt gbr sebab salah setting..











nak tgk lagi ker?????????hehehhe..poyo tul la aku ni..lantakla kan..sebab aku tau aku dah ader silent reader skrg..tapi sj x nak ngaku..mau sembunyi2 yer...x per2..aku paham..korang masih malu2....hikhikhikhik...aper2 pun tenkiyu yer...:)









dan lagi dan lagi..hehehhe...:)) :)) :))





best tau sekali sekala tgk lampu2 cantik camni...org dewasa pun dah jadi ala2 budak...muahahahha...daaaaaaaaa....


No comments: